mindiganyázol

mindiganyázol

Miről szól ez a blog?

2015. július 15. - CCA

Blogunkat azért kezdtük el írni,hogy az érem másik oldalát is megmutassuk nektek! Létezik ebben az országban egy maroknyi kis csapat aki meg rendületlenül kitart és hisz a hivatásában hisz abban,hogy gyógyítani jó és bízik benne,hogy talán egyszer változni fognak a dolgok! No persze nem úgy, hogy "viszlát" és leléptünk külföldre.... sokunkat már nem is annyira a vacak fizetés zaklat fel ( jesszus mit is csinálnák annyi szabadidővel ha csak 180 órában dolgoznánk)hanem az,hogy a fehér ruha elvesztette a varázsát és tiszteletét! Robotnak,érzelmi nullának és legfőképp rabszolgának tekintenek minket.... "nekem ez jár,én fizetem a tb-t,maguk ezért vannak...." a kedvenc mondataink amik elhihetitek nem doppingolnak minket!
Furcsa lehet egy-két ember szamara DE: érző emberi lények vagyunk és igen mi is szoktunk betegek lenni és nekünk is vannak rossz napjaink! Hisz ugyanolyan emberek vagyunk mint Ti! Szeretnénk megmutatni nektek,hogy minket nap mint nap milyen atrocitások érnek! Milyen érzés ha ellátás közben fegyvert tartanak a fejedhez,leköpnek vagy egyszerűen anyukád arra panaszkodik,hogy éjszaka nem tudott aludni mert csuklott annyit emlegettek...( gondolok itt a" qvaanyadat" gyönyörű magyar mondatra) 

Tisztában vagyunk azzal,hogy sajnos a mi kollégáink között is vannak olyan emberek akik hibáznak,modortalanok….. de ne általánosítsatok mert mi sem tesszük azt!
Én lassan 15 éve dolgozom egészségügyben és meg mindig itt harcolok! Szeretem a hivatásom és szeretem  a betegeket! Ne értsetek minket félre nem támadni szeretnénk hanem azt elérni,hogy hallgassatok meg minket is! 

Minket akik  meg hiszünk abban, hogy jó hivatást választottunk, hogy szeretjük a munkánkat és nem  hiába tettünk esküt!

 

Kövessétek bejegyzéseinket, hogy lássátok milyen a mi életünk nap mint nap!!

 

süti beállítások módosítása